Wednesday, January 14, 2015

Makan vitamin Shaklee boleh buat anak-anak jadi bijak ke...

Hmmm... agak-agaknya apa jawapannya?

Dah tentulah jawapannya ialah SEMUANYA DENGAN IZIN ALLAH. Sama jugak bila kita makan ubat doktor.. boleh baik tak? Tak tentu jugak kan? Semuanya dengan izin Allah SWT.

Sebenarnya bijak kurang bijak tu sangat subjektif. Kalau tak baca buku camana nak jadi pandai kan... kata kunci ialah Belajar.. kan kan..

Jadi bagaimana vitamin Shaklee dapat membantu?

Vitamin Shaklee berasaskan kepada sumber tumbuh-tumbuhan yang dapat merangsang perkembangan positif sel-sel dalam badan kita. Macam orang kita dulu-dulu makan akar kayu Kacip Fatimah.. Tongkat Ali.. sumber alam semulajadi sebagai suplemen kesihatan diri.

Jadi pemakanan suplemen yang berterusan akan dapat mempastikan ransangan kepada sel-sel berlaku dengan kadar yang bersesuaian seterusnya menyumbang kepada kesihatan positif secara total kepada fizikal dan minda.

Jadi tak hairan lah ada ibubapa yang  berhabis sehingga $1000 sebulan beli suplemen Shaklee untuk anak-anak.. berbaloi sangat.. untuk anak-anak kan.. hanya bagi mereka yang mengetahui..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!