Monday, January 14, 2008

pemandu wanita brutal

aku tensheng giler petang tadi..

masa ambil anak balik dari sekolah agama tadi, aku park kete kat seberang jalan. Jalan tu lak 2 hala dan aku park kete kat sebelah kanan jalan bukan sebelah kiri jalan. Kebiasaannya masa balik sekolah memang kebanyakan makbapak parking macam tu, lepas anak masuk kete ke, terus blah lah. Setakat ni tak de masalah pun.

Tadi nak dijadikan citer, masa aku dah bagi signal nak masuk ke tengah jalan, ada la makcik brutal ni yang parking mengadap kete aku. Masalahnya, makcik bengong ni terus pandu ke depan sampai rapat kete aku.. time tu lak memang kete banyak jadi susah sket nak masuk ke line tengah, makcik bengong ni datang makin rapat, pastu siap bagi hon lagi.. kalau dia sorang-sorang mau aku keluar kete maki sket, mintak bawak bersabo .. tapi dia 2 orang, so punya le susah aku nak keluar, sipi-sipi je nasib tak kena bumper ket dia, dah bengong sangat jadik pembuli jalan.. aku ingat makcik tu ingat jalan tu to'ki dia punye kot.. nak je aku sumpah makcik pembuli tu jadik.. jadik apa eh.. kalau jadi kayu ngan batu, nanti makin makcik tu tak de perasaan lak.. ha, jadik daun kering tepi jalan, so boleh kena lenyek-lenyek gitu, takpun kalau aku boleh sumpah makcik tu jadi tak betul, so nanti time dia bawak kete tak ingat jalan sesat sampai mana-mana, biar dia lak kena hon manjang macam tu, baru aku rasa lega.. adil la tu kan..

lepas perasaan, biasalah kan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!