Tuesday, January 22, 2008

Kisah keropok lekor: kat mana kepok lekor sedap?

dah balik Ganu ning memang sepuas hatinya ku makan kepok lekor.. lain tempat aku tak cari, tapi kesukaan aku ialah yang dekat kelulut, depan rumah rehat Terengganu yang pagarnya warna purple.. situ memang dijamin best! Lain-lain tempat biasa je.. ni pendapat peribadilah.. tapi bukan aku je, malah ramai dah yang setuju denganku.. sebab tu tempat tu sentiasa ramai orang..

kalau kat Losong tu memang lah terkenal tapi tak sama dengan yang ni.. yang ni lagi lagi lagi best!

So aku bawak balik kasi kawan-kawan yang inilah.. berat gilo masa bawak naik bas tu..naik kebas tangan2.. tapi demi kawan kan.. tu pun selected friends je... haha.. aku kat rumah suka potong kecik2 pastu masuk fridge, then fry on demand lah.. senang kan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!