Thursday, January 10, 2008

Wanita Hari Ini TV3

Hari ni cuti Awal Muharam. so sambil-sambil buat kerja mana patut sempat lah menonton TV, kebetulan ada rancangan WHI pagi tadi..

Bila dah meluangkan masa menonton tu, rasa menyesal lak. Sebabnya, skop tajuk yang dibincangkan ialah isu perceraian, tetamu jemputan adalah Ustaz Sukri (orang Ganu tu), Nash dan Pn Ziela Jalil. Pengacara lak Safinaz dan Ifa Raziah. Masa perbincangan ngan Ustaz Sukri tu oklah, tapi masa dengan 2 artis lagi tu, pengacara nampak macam terlalu beria-ia nak tahu kisah peribadi 2 artis ni.. pasal kes perceraian Nash dan pasal hubungan dengan madu Ziela Jalil.. ai, takkanlah nak cerita biar satu Malaya tau kot. Siap pengacara cakap 'saya mintak maaf, saya kena tanya jugak dalam WHI ni..'. nasib la artis ni pandai bercakap.. 'itu kes mahkamah'.

hmmm, pada pendapat peribadi ku, boleh ditanya hal peribadi tapi kena ada caranya.. aku suka bangat cara kendalian program oleh Wardina.. dia ada banyak fakta dan cara mengawal situasi perbincangan pun bagus..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!