Monday, April 26, 2010

Saturday @Jusco

Sabtu lepas g Jusco kelang.. g makan kat Johnny's.. g masuk Jusco.. beli barang sket, g kaunter nak bayar.. heran napa la cashier x kasi pastik nak isi barang.. tanya la kenapa x de pastik.. jawab cashier, ni ari sabtu kak.. ari x guna pastik.. la susah la macam ni.. nasib le aku beli barang 3 je..kalau x maunya meraung nak mengangkut barang..

memang la aku setuju .. sayangkan alam sekitar, sayangkan bumi.. semuanya aku memang sayang.. tapi dah kalu x de pastik tu x ke nyusahkan pengguna macam aku.. tapi yelah.. sume ni perlukan masa utk train pengguna. tapi aku masih lg rasa perlu ada penyelesaian kepada masalah g shopping x de pastik nih.. penyelesaiannya cuma 1 je.. jangan g shopping ari sabtu!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!