Monday, April 19, 2010

produk Dr Azimuth




semalam semalam gi wak facial.. cewah.. nak cantik kan..kakakaka..




biasanya aku guna produk dr azimuth.. ada banyak pakej, ada yg biasa je RM 35, ada yg 70 and yg seratus lebih.. bergantung lah atas keperluan.. nak masukkan citamin c ke..semua boleh.. wah punya la best, siap terlena lagi.. kakakaka




lepas tu cuba 1 mesin nih.. mesin buang toksin dari badan.. yelah badan kita ni daripada kita lagi sampai skrg ning mesti dah banyak kumpul toksin.. toksin2 nilah yg bawak banyak penyakit.. toksin ni kiranya macam racun.. kalau dah lama mesti dah sebati ngan darah.. mulanya suspen gak nak wak.. yelah, kot2 daripada ko x tahu penyakit ko, tut2 br tau ada penyakit kronik ke.. tapi kurang2nya, buleh tau awal kan..




so bermulalah sesi terapi .. caranya mudah je.. masukkan kaki ke dalam bekas air... lepas tu kita pakai 1 alat macam jam kat pergelangan tangan,.. dan pakai 1 belt besar kat pinggang.. tujuannya nak alirkan arus lektik supaya sume caj2 yg ada dalam badan kita aktif.. lepas 30 minit akan nampak kesannya.. warna2 tu semua ada citer yg tersendiri.. kalu warna oren maksudnya toksin dari sendi2... kalau warna itam maknanya dari hati... macam2 lah.. leh cuba.. gmbar kat atas sekali tu selepas 30 min, gambar bawahnya sebelum sesi terapi dijalankan..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!