Sunday, December 7, 2014

Oo rupanya mereka makan GLA.. patutla..

Balik kampung itu ari, sembang2 ngan adik2 akak.. bakal2 mak buyung... rupanya ada citer..

Mereka ni makan GLA.. tu yang cepat lekat tu.. mulanya adik ipar akak yg oder GLA tu.. pastu adik akak yang sorang lagi ambik full set set pregnant.. kemudian bila adik ipar akak pregant dan bgtau kat adik sorang lagi ni pasal GLA tu terus dia start makan.. dan alhamdulillah.. dengan izin Allah mereka berjaya pregnant... yang bestnya diaorang ni.. sorang tgh pegnen 5 bulan.. sorang 3 bulan..dan sorang lagi 1 bulan..

Memang banyak testimoni pasal GLA ni.. mampu memperbaiki masalah dalaman wanita.. jadi kalau ada wanita di luar sana yg masih mencuba mendapatkan zuriat dan masih belum mencuba GLA ni..mungkin perlu bagi peluang kepada GLA ni ye.. manalah tahu kan.. dengan izin Allah dapat pregnant.

Kalau tak cuba memang tak akan dapat kesannya kan.. kalau dah cuba tapi belum lagi berhasil jangan bimbang. Allah masih memberi pahala di atas usaha yang telah dilakukan. Yang pasti kena teruskan mencuba ye.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!