Saturday, May 3, 2008

Oh ibu...

Masa anakku demam itu hari, ibuku datang menjenguk cucunya.. seminggu lebih jugaklah ibuku tinggal denganku sampailah cucunya sembuh dari demam.. Semalam ibuku baru pulang ke Ganu.

Alang-alang ibuku datang, setiap kali aku study, kalau susah je nak faham aku pun bagitau 'mak, susah betul la nak faham nih.. mak tolong doakan sket.. biar mudah faham..' ibuku pun berdoalah.. memang mengada-ngadalah aku.. he he.

kisahnya aku teringat ada sorang mamat ni yg masuk Akademi AlQuran (AAQ) .. masa si Farah AAQ pegi hantar surat bagitau yg mamat ni dapat masuk akademi tu, mamat ni ada cerita, lebihkurang macamnilah.. 'saya sayang mak saya.. kalau saya tengah belajar kalau tak faham saya akan tepon mak saya.. saya cerita kat mak saya.. walaupun saya tahu mak saya bukannya faham pun apa yang saya ceritakan, tapi lepas tu alhamdulillah saya faham..' Itulah.. berkat doa mak kan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!