Sunday, April 27, 2008

perihal kosmetik

sebagai seorang wanita yang mementingkan kecantikan (walaupun tahu tak cantik mana pung ;) , aku tidak terkecuali membelanjakan sejumlah wang untuk maintain kulit wajah.. terbaru aku guna Tia Amelia... ok jugak produk ni.. paling aku suka krim kunyitnya.. tapi dah lama pakai, rasa bosan lah pulak.. so tengah mencari-cari lah produk lain.. bila baca majalah Mingguan Wanita tu, macam-macam produk kuar.. kat TV pun tak abih-abih promo produk baru..

bila sampai kat satu iklan tu mataku terhenti.. Iklan tu bagitau sapa-sapa nak keluarkan produk sendiri tak ade masalah.. kilang siap sedia keluarkan.. cuma cari nama je.. semua jenis krim ada.. semua macam packaging ada.. terpikir lak aku, patut lah kejap2 ada nama Kosmetik ni.. kosmetik tu.. walhal, datangnya dari sumber yang sama ja.. murah mahal je.. hmmmm..

Aku dapat tahu jugak yang kebanyakan bahan untuk produk kosmetik ni datangnya dari seberang... hmm.. kalau macam tu, aku ingat nak guna Mustika Ratu lah pulak..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!