Friday, May 16, 2008

sambutan hari guru

hari ni sambutan hari guru kat sekolah anakku... so semalam pegi la belikan hadiah untuk cikgu-cikgu.. tadi masa ambik dari sekolah, aku lihat anakku pegang hadiah yg sepatutnya bagi kat cikgu.. la, aku tanya kenapa tak bagi kat cikgu?.. yang ni dah pecah dah... alahai

kepada semua cikgu-cikgu di Malaysia ni, Selamat Hari Guru, jasamu tetap dikenang. Kepada bekas guru-guruku, terima kasih di atas tunjuk ajar cikgu semua.

Time sekolah rendah dulu, aku paling suka cikgu bahasa inggeris Mrs T.. dia tak pernah marah-marah students.. masa sekolah menengah aku paling suka cikgu Muzammil, sebab dia tu memang sedap mata memandang.. senyum je sokmo.. dan jugak cikgu Shariff.. walaupun cikgu shariff tu bekeng, tapi aku suka masa beliau mengajar.. dalam tegas-tegasnya ada jugak joke kelakar..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!