Wednesday, October 13, 2010

terima kasih sahabat

berada di shah alam kali ni, aku sempat berjumpa sahabat lama, Z.. dulu sebelum Z berpindah ke shah alam memang kami selalu makan bersama.. kira AJK tetap biro makan.. bila Z pindah ke shah alam kebetulan lak aku pun sambung belajar masa kat shah alam masa tu.. so dah x jumpa dah Z.

Z ni memang sahabat yang tak kedekut.. suka menolong. aku teringat masa aku pakai kete kancil dulu, kebetulan mak dan ayah mertua ajak husband gi shah alam, ada hal.. so nak pinjam kete adik beradik lain diaorng pun ada kerja... bila aku luahkan kat Z, dengan mudahnya Z cakap, "u guna kete i je lah.." so akhirnya aku pinjam kete Z. tukar kancil ngan wira jap..

tu citer dulu.. skrg ni bila Z tahu yg aku dtg shah alam ngan bas, pastu sukar nak bergerak ke sana sini, Z buat tawaran lagi..." u guna kete i lah"... kebetulan Z ada kete 1 lagi jarang guna.. tapi pk kan yg aku pun bukannya nak g jalan mana2 pun, ye lah datang pun sorang, x best lah.. setakat nak gi masuk kampus tu boleh naik bas.. cuma letih sket la nak kena tggu bas, nak kena berebut naik bas lagi.. tapi alah.. small matter tu..

aku memang berterima kasih kat Z sebab memang Z ni baik sangat.. memang susah nak cari sahabat macam Z ni.. kadang tu adik beradik sendiri pun berkira.. belum lagi nak mintak pinjam kete, kalau bgtau nak pinjam topi keledar pun maunya muncung.. haha..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!