Wednesday, October 27, 2010

citer pokok bunga lak

aku suka sangat tengok pokok bunga yg subur gitu.. so kalau ada pokok bunga aku yg macam hidup segan mati x mau, sedih lak rasanya..

kata orang, tanam pokok bunga ni ada seni nya.. byk pulak la aku kena belajar seni tanam pokok bunga nih..



ni koleksi pokok bunga kat umah aku..


ni antara pokok kesayangan aku.. money plant.. pokok ong!



pokok rendah macam ni memang cantik.. tapi aku pun tak taulah.. skrg ni mcm dah layu la sket.. sedihnya..

ni antara pokok yg senang idup.. tapi sakit la pulak.. daunnya dah kering..

time-time tensheng, setiap hari aku belek pokok bunga nih.. sempat bercakap lagi.. haha... terapi minda..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!