Tuesday, October 26, 2010

alahai anak omak

setengah jam je lagi aku nak gi naik bas nak gi shah alam.. hubby hantar ke bus station kat kuala dungun.

on the way tu, durra tepon dari tempat transit..

durra: mami, ari ni adik kuar awal dari kelas agama tadi.. adik x mengaji..

aku: Napa lak

durra: kawan2 adik kata adik datang 'haid'.

hah,???? aku blur jap.. aku bgtau kat abe nik..

abe nik: eh, camana nih.. saya x tau nak wak apa nih.. jangan gi shah alam dulu lah..

hah??? aku blur lagi.. KABUR terus... memikirkan penyelesaian...

abe nik: tak yah naik bas pagi ni.. kita gi shah alam petang kang... skrg kita gi ambik anak dulu..

ooo ok... so aku x jadi naik bas pagi tu..

dah ambik durra, sampai kat rumah, aku cek spender ye.... ooo...

RUPANYA spender tu memang asalnya dah ada tanda stain kuning... fuhhhhhhh.... kiranya false alarm lah..

sebenarnya, x tau lah nak cakap apa dalam bab ni... cuma aku ralat jugak lah.. anakku baru darjah 3... biasanya budak pompuan datang bulan seawal darjah 6.. ada yg masa form1, form 2.. tadi belah abe nik, ada anak sedara yg dah datang masa darjah 3..

boleh x jangan datang lagi skrg ni.. datang la masa durra dah besar sket.. darjah 6 pun ok.. form 1 ke.. at least dia dah matang...

suka-suka hati kan... kan.. kan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!