Wednesday, October 6, 2010

MAJALAH KUNTUM.. masihkah No 1 di Malaysia?

Majalah Kuntum sememangnya popular di kalangan murid sekolah.. isinya padat dan penuh dengan aktiviti pengukuhan pemahaman bagi hampir kesemua subjek yang diajar di sekolah..

tapi nak langgan kuntum ni punyelah ngok.. aku jadi bosan tahap gaban dah.. mula2 dok tunggu kuntum kat kedai, punya le lama, lum sampai2 gak.. bukannya apa, nak isi borang langganan kat dalam majalah tu... dah le cari cara kat web nak langgan x jumpa2.. website pun x de.. so kira rezeki lah bila terjumpa majalah kuntum bulan Mei 2010.. ada borang langganan dalam tu.. tertulis kat situ kalau langganan 1 tahuan (11 keluaran) kena bayar RM 21, kalay 2 tahun 22 keluaran RM40. so oklah..

tapi memandangkan pos malaysia pun dah naikkan kos setem ni sekali ganda, aku pk ada baiknya aku tepon Unit Edaran Majalah Kuntum dulu, nak tanya kot2 ada perubahan kat kos langganan.. aku call 03-79671777 3-4 kali asyik mesin yg jawab.. call tollfree 1800-88-7827 cam orang bodoh lak.. aku check calendar kot2 selangor cuti, tak dak cuti lak.. heran lak aku..

hai, susah benor nak langgan kuntum ni ye.. majalah bagus tapi tulah, dalam bagus pengurusan lak mcm tu..

aku pos je lah guna kos yg tertera..

1 comment:

  1. thks dear, i got the kuntum contact number from ur blog after sometime look for it!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!