Wednesday, June 11, 2008

Pasang alat jimatkan minyak kereta

zaman minyak naik ni, memang kena banyak buat langkah berjimat..apa2 yg patut lah kan..
aku diberitahu oleh rakan-rakan yg ada alat yg boleh jimatkan minyak.. bukan jimat minyak je, aircond pun lebih ok, enjin pun lebih senyap.. macam2 la lagi.. dah ramai member2 yg pakai dan sume berterima kasih kat dia sebab tunjukkan mende nih.. dia siap tunjukkan alat tu dan nak dipasang kat kereta aku untuk test selama 1 minggu... tapi kebetulan ada masalah sket kat tempat yg nak disambung tu kat kete aku, so tak sempat la aku tengok keberkesanannya..

katanya, masa balik ganu ituhari, dia isi minyak RM 55 je dari Kajang.. aiik.. dari Kajang ke Ganu RM 55? musykil lak aku.. ikut logik, kalau kete Perdana, auto lak, memang tak logik.. aku balik Ganu ituhari pun dah kat RM 100 .. hmm, lepas ni kena beli jugak la kot alat tu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!