Sunday, June 26, 2016

Kisah deodorant

Pasal deodorant pun nak citer kan.. hihi... sharing is caring... kan..

Kisahnya, akak pengguna tegar deodorant body shop. Yang aloe tu..


Jadi memang suka la pakai.. tapi semenjak dua menjak ni dah susah cari yang aloe ni.. 

Body Shop jual yang baru pulak.. yang white musk..


Tapi akak tak berapa suka la yang white musk ni.. sebab macam tak sama ngan yang aloe tu... jadi dah tiba masa untuk bertukar.. dah tak suka buat apa nak guna kan..hehe..

Lagi lak.. harganya pun boleh tahan la jugak.. semalam beli 2.. harganya RM98.. jadi satu RM 49.. walaupun korang nanti dapat diskaun tapi.. tu adalah diskaun untuk pembelian akan datang.. huhu..

So, mencari alternatif baru la sekarang ni.. janji yang tidak mengandungi bahan kimia yang extreme... yang ada kat pasaran sekarang ni memang banyak.. tapi sebab kulit sensitif kan.. mesti ada je lah masalahnya.. jadi sebab tu la yang kena beralih kepada yang alami-alami.. back to basic.. yang natural sket gitu..

Jadi, selepas ni akak akan beralih kepada deodorant Amway. Dah mintak abe nik tanya dah kot kot ada kawan kat ofis yang jual amway.


So bai bai deodorant Body Shop..





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!