Sunday, September 6, 2015

Hilang sakit perut... adakah hanya kebetulan?...hmm..

So akak sambung citer sakit perut semalam.

Tengahari balik dari klinik tu lebih kurang kul 12 akak makan ubat angin ngan ubat sakit perut. Tapi sampai ke malam masih lagi sakit tak hilang. Dalam pada tu akak dok musykil la camana nanti nak gi ngajar esok ni..

Dan memang rutin akak setiap malam ialah makan suplemen ostematrix ngan ajht. Cuma dah seminggu tak makan sebab kononnya nak try ngan jamu..hehe.. akak baru je try makan jamu bidan kampung. So seminggu ni akak stop la makan suplemen shaklee tu..nak tengok perbezaan sebenarnya.. hihi..

So bila dah sakit ni akak stop la makan jamu tu. Dan malam tadi akak sambung balik makan ostematrix dan ajht. Dan u know what.. pagi tadi akak bangun tido kan.. walla.. memang sakit perut akak dah hilang.

Tak pasti la apa yang terjadi kan.. tapi akak yakin dan pasti oatematrix dan ajht tu memainkan peranan penting dalam membantu hilangkan sakit perut akak. Dan tentulah dengan izin Allah jua kan.

Sememangnya ostematrix ni juga terkenal dengan kuasa penyembuh kepada mereka yang mengalami sembelit..

So sapa yang sedang menghadapi masalah yang lebih kurang sama ngan akak bolehkah cuba berikhtiar dengan makan ostematrix shaklee.

Kita hanya berusaha Allah yanh berkuasa menyembuhkan. Dan bila kitaa berusaha kita dah dapat pahala kan. So teruskan berusaha dan berikhtiar mencari penawar dan penyelesaian untuk membantu tingkatkan kesihatan dan kehidupan kita. Semoga apabila kita sihat maka lebih selesa bagi kita menjalani ibadah dengan lebih sempurna. Kan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!