Tuesday, August 12, 2014

Sakit belakang dan kebas tangan lagi

2 minggu dah stok ostematrix akak habis. mula-mula tak de lah perasan sangat akan kelemahan diri ni.. tapi akak perasan, 2-3 hari lepas, kebas tangan dan kaki akak dah kembali.. bangun tido pun dah sakit situ sini.. dah susah bangun.. tak leh cepat-cepat..

hmm.. rupanya itulah petanda kekurangan kalsium. yang ketara sekali ialah bila waktu sembahyang.. duduk antara 2 sujud ngan tahiyat.. memang rasa sangat la kebasnya..

jadi semalam dah pegi beli ostematrix shaklee. dah makan dah.. dan alhamdulillah, kebas kaki dan tangan dah hilang. duduk lama pun dah boleh skrg ni.

jadinya, kepada mereka yang senasib ngan akak, sudah tiba masanya kita memahami bahasa tubuh badan kita sendiri. apa tanda-tanda kesakitan yang kita alami hendaklah kita sedia maklum akan kekurangan dan kelemahan diri..yang mana segala kelemahan dan kekurangan tu perlu diperbetulkan dengan apa cara sekalipun. tidak boleh sekali-kali dibiarkan.

Jom. Masa untuk CAKNA DIRI! Mulakan dengan pengambilan suplemen ostematrix Shaklee.




Perbaiki kesihatan diri. Hanya kita yang bertanggungjawab terhadap kesihatan diri.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!