Friday, November 2, 2018

WANITA WAJIB BACA: Kenapa MESTI bertukar kepada set Youth Shaklee!

Sama seperti korang semua yang prihatin dengan produk SELAMAT, kak izang juga sangat mementingkan keselamatan.

Produk kesihatan yang selamat sentiasa menjadi pilihan kak izang. 

Kak izang pernah guna Body Shop, pernah guna Mary Kay, pernah guna produk Zai Beauty.

Produk selamat memanglah mahalkan.. kalau sapa yang pernah guna je tahu.. harga yang kita bayar memanglah .. aduhai.. tapi demi keselamatan kan.. kena utamakan diri. Duit boleh dicari tapi kecantikan dan kesihatan diri.. mana ko nak cari kan..

Jadi, sekarang ni punya cerita ialah.. kak izang dah jumpa Youth Shaklee! Produk kecantikan terbaik!

Dah jumpa yang terbaik kenapa nak pilih yang lain lagi kan.. Kenapa produk Shaklee jadi pilihan ye?


Produk Shaklee sentiasa SELAMAT, sentiasa BERKESAN dan sentiasa MESRA ALAM.

Falsafah Produk Shaklee

Selama lebih 60 tahun, keluarga berbilang generasi telah menaruh kepercayaan bahawa Shaklee mampu melakukan apa yang syarikat lain tidak mampu untuk lakukan – menghasilkan produk yang selamat secara semula jadi DAN terbukti berkesan.

Misi kami di Shaklee adalah untuk menyediakan kehidupan yang lebih sihat dan semestinya lebih baik, untuk semua. Kami melakukannya melalui penghasilan produk semula jadi yang sangat luar biasa, dan anda sentiasa mahu berkongsi cerita dengan keluarga dan rakan mengenainya. Setiap bahan yang memasuki setiap botol Shaklee telah dicipta untuk memperbaiki kesihatan, berfungsi tanpa kompromi, dan lembut serta mesra pada alam sekitar.

Apabila anda memilih Shaklee, anda akan mengetahui tiga perkara yang nyata dan benar.
Ia selamat. Ia terbukti. Dan ia berkesan.

8 SEBAB UNTUK MEMPERCAYAI KUALITI DAN KESELAMATAN PRODUK SHAKLEE

Selamat

Produk yang selamat datangnya daripada bahan-bahan yang berkualiti, dan itulah yang kami gunakan. Keselamatan mutlak amat penting di Shaklee, dan kami tegaskan bahawa standard kami tiada tandingan.
Bahan-bahan untuk produk kami dipilih secara teliti untuk memenuhi standard prestasi dan penyaringan yang tinggi. Malah, standard ketulenan kami adalah antara yang paling ketat dalam industri nutrisi dan pemakanan berkhasiat untuk memberi jaminan bahawa semua produk kami adalah selamat.
Apabila anda fikirkan “Shaklee”, fikirkan “Tulen”.

Terbukti

Para saintis kami sentiasa mencari bahan dan ramuan yang tulen dan mujarab dari alam semula jadi, semakan terbitan saintifik dan melakukan kajian mereka sendiri untuk mengesahkan keberkesanan dan kemujarabannya.


Jadi kenapa masih ragu-ragu lagi? Berhenti menggunakan produk sembarangan! Bertukarlah kepada produk hebat Youth Shaklee! Produk Youth mengandungi bahan-bahan yang sangat terpilih!




Testimoni

Ni testimoni mereka yang telah menggunakan Youth. Biar gambar berbicara!






Jom berubah ke arah kecantikan dan kesihatan yang lebih baik!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!