Saturday, February 23, 2013

Zai beauty produk... rupanya aku silap cara pakai

Hmmmm... hari ni dah lebih sebulan lah aku guna produk zai beauty.. tapi ada 2 produk dah nak habis... patutnya tahan sampai 3 bulan tapi aku pun heran... mesti sebab aku terlebih tenyeh kat muka. .

So tadi aku tepon hq zai beauty... staf tu kata confm aku terlebih guna.. katanya " akak jangan guna sampai lencun gitu sebab produk kita ni tinggi konsentrasinya...guna sket pun dah cukup.." sudahnya aku reorder la Ageless ngan Lust. Sekali ngan cd lagi..... supaya dpt tahu cara betul utk gunakan setiap satu produk..

2 comments:

  1. saya pn pakai produk zai... mg best sgt2 pakai... klu sekali pakai, mesti nak pakai lg..mg terbaikk....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang bagus produk ni tapi itulah.. bila nak g kerja kan kena spend masa lama la sket utk mekap.. sebab produk zai ada banyak kan.. kena roll satu satu.

      Sebab nak cepat sy kekadang tu mmg tak dang apply zai beauty.. tempek bedak arab je.. malam baru pakai zai beauty. Tapi sebenarnya kalu ikut staf zai beauty memang tak boleh campur2.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!