Wednesday, November 7, 2018

Cabaran Youth 2018

Semalam kak izang pos kat fb tentang cabaran Youth. Mudah je. Kalau ada yang berminat. Hanya bagi yang berminat nak mendapatkan penyelesaian kepada masalah kulit wajah yang sedang dihadapi. Kalau kulit wajah berjerawat ada jeragat tapi masih nak kekalkan.. nak buat camana kan.. 

Sebenarnya bergantung kepada tuan punya diri jugaklah kan... ada yang memang dah usaha macam-macam tapi tak mendatangkan kesan.. ada yang tak payah jaga bagai kulit mukanya.. cukup bedak baby Johnson je.. tak de jerawat sebiji pun.. ada yang muka penuh jerawat.. tapi buat tak kisah je.. dah kalu gitu nak buat caner kan..

Faham.. mungkin dah macam tak larat nak fikir dah kan pasal jerawat ni.. last-last.. biarkan je.. huhuhu..

Tapi kan.. kalau rajin, berlambak je petua-petua tradisional atau moden secara semulajadi yang boleh kita gunakan.. tinggal lagi kita ni rajin ke tak rajin je nak istiqamah amalkan.. betul tak..

Kalau tak nak rimas-rimas, cuba istiqamah ngan set Youth ni pulak. Kita ajar step-by-step nanti.

Jom sama-sama berYouth!





Ni dia set Youth dari Shaklee. Produk bebas dari 1500 bahan kimia berbahaya. 1500 uolls! Bukan 10.. bukan 100 tau! Mana ada syarikat lain yang berani claim macam ni? Ada?




Testimoni Youth Shaklee

Ni dia salah satu testimoni Youth Shaklee. Ada banyakkkk sangat testimoni positif Youth ni tau. Ini menunjukkan memang betullah yang Shaklee dok claim iaitu 100% BERKESAN!







Dan ini pulak testimoni pengguna yang menggunakan Youth Radiance C+E hanya dalam 1 malam!


Ini pula testimoni pengguna set Youth selama 5 bulan dengan konsisten. Dah pudar jeragatnya!





Dan ni dia.. memang ketara sangat perubahan kukit wajah kan! Testimoni positif dari Puan Anah. Lihatlah sebelum dan selepas penggunaan set Youth ni. Berbeza sangat kan!





Jom berubah. Amalkan Youth Shaklee. Kenapa Shaklee? Sebab sebagai pengeluar suplemen dunia, Shaklee menghasilkan produk suplemen, kesihatan dan kecantikan dengan motonya iaitu SELAMAT, BERKESAN dan TERJAMIN! Itulah perbezaan Shaklee dengan yang lain!



Jom. Ada kemusykilan? Nak ode? Hubungi kak izang 019-9695787.



















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!