Sunday, January 2, 2011

back to teaching line

so kisahnya, aku dah mula lapor diri..

dan hari ke 3 aku masuk, dah 12 orang TEGURRRRR

"zang, kenapa mung sihat le ning? dulu x sihat gining seme..." waaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aku pun x tau lah nak jawab apa.. pasrah je lah..

so skrg ning, bila jumpa kwn2, aku nampak je petanda diaorg nak bukak mulut nak bagi komen2 MEMBINA tu, aku terus stop dan cakap, "chop! jgn cakap apa2.. aku dah tau ko nak cakap apa.. baik ko jgn cakap.." TITIK.

so sbg salah 1 usaha transformasi diri dan juga sbg salah 1 azam tahun 2011, aku dah pun mendaftar kat pusat aerobik linfit. siap masukkan durra sekali..

tadi dah start first session... x sabo nak habiskan 20 sesi, nak tengok hasilnya... targetnya, 1 mggu leh turun 3 kg ok gak kan.. target kena ada.. so dah bincang ngan durra ngan abe nik, nak kena tukar menu makan.. bincang tetap bincang tapi makan tetap makan..

camano ni.. tapi camana aku naik badan ye.. apa taknya, sejak berulang-alik dungun shah alam, asyik makan je kejenya dalam perjalanan.. dah 2 tahun macam tu, mana x naik badannya.. waduh...

xpe.. xpe.. misi kuruskan badan WAJIB diteruskan, walau apa halangan nye pun.. yes, izang boleh!!!! boleh kurus..








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!