Wednesday, January 19, 2011

oprah.. oprah..

aku ni memang minat giles kat oprah winfrey.. memang she is an extraordinary person lah.. mmg sentiasa tunggu2 the chat show kalau kebetulan ada peluang..

husband tau aku mmg minat chat show oprah ni.. so pagi tadi, memang rutin setiap pagi, kul 7 husband akan tengok berita TV dulu..so tadi ada running news kat skrin bawah tu, bgtau yg oprah nak bunuh diri.. aku pun terkejut giles lah... rasanya orang gile pun x terkejut macam tu sekali.. yelah, dah idola kita kan.. tentu yg kita jadikan panduan dari segi kejayaan peribadi.. so pagi2 lagi aku dah surf tenet.. cari kisah iprah bunuh diri ni..

rupanya, tu masa oprah umur 14 tahun... oooooo...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!