Wednesday, August 11, 2010

hari pertama sahur

semalam masuk tido kul 11 mlm..sebelum tido punyalah suspen, dok pk macamanalah kalu pagi nanti aku x terbangun untuk masak sahur nanti.. kesian kat anak aku.. laki aku mesti bising punye.. punyalah banyak kali tepuk bantal..

alhamdulillah, kul 4 pagi terbangun ngan sendirinya, tanpa bantuan alarm.. seronok rasanya.. so memang sempatlah masak..

dah nekad kat dalam hati, lepas subuh x nak tido.. nak siapkan keje.. hampeh.. tengok sume dah tido, aku pun secara otomatik terlelap sama.. xleh jadi.. memang lepas ni kena pastikan betul2, x leh tido lepas subuh. habis2 leh kurus badan boleh naik badan lak jadinya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!