Wednesday, August 11, 2010

ada apa kat watson dungun

tempohari aku ke watson dungun mencari foundation.. letih mencari foundation water-based maybelline yg sama mcm yg aku beli sebelum ni.. rupanya dah x ada.. yg ada dalam bentuk packaging lain.. so oklah..

dah selesai urusan kat watson, kami pun pulang. Dalam kereta husbandku tanya, "perasaan x budak pompuan 2 orang kat dalam watson tadi".. manalah aku perasan.. memang ramai orang.. husband aku citer lagi..rupanya budak2 pompuan tu cari kondom. haa? a ha, betul. Kebetulan suamiku ada di line rak yg sama so boleh nampak dgn jelas. Yang paling mengharukan ialah umur budak2 pompuan tu adalah dlm lingkungan 12-14 tahun.. hmmm... apa nak jadi nih...

nak salahkan sapa ni.. nak salahkan watson sebab jual kondom? something needs to be done!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!