Sunday, April 27, 2008

Kisah aku dan anakku

Kisah yang sama lagi...

2-3 hari lepas...Bila tengok orang lain ada kakak, abang dan adik.. anakku sekali lagi bagitau, "mami, adik nak adik! Semua orang ada kakak, ada abang.. ada adik.. adik ni sorang-sorang je..'. Aduh, syahdu betul aku dengar.. aku balas. "Nanti bila balik kampung boleh la balik main dengan Adam.. ngan Saliha..' Jawabnya, "Tu adik orang lain! Bukan adik kita. ' Tapi yang paling aku terkejut bangat nye bila anakku jawab, "Adik nak adik yang lahir dari RAHIM mami sendiri!.. ' wah.. kaget gilo aku kejap.. siap aku mintak dia ulang suara lagi.. macam tak percaya aku.. mana dia dapat perkataan tu pun aku tak tau.. mesti dari TV nih..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!