Sunday, April 27, 2008

jalan-jalan hilangkan tekanan

bila anakku dah sihat aku bawak gi jalan-jalan ke Melaka.. melawat kakakku di sana... kebetulan ibuku datang so hujung minggu baru ning kami ke sana.. memang meriah le dengan anak buahku menyambut kedatangan kami ni.. aku lihat anakku punya lah seronok.. yelah, dia sorang-sorang, bila jumpa kawan apa lagi...

akakku memang bagus, sampai je memang selalu tanya.. so, nak makan apa? apa lagi, time tu la boleh mengada skit.. so aku cakap dah lama tak makan rendang ayam... lepas tu terus dia gi beli ayam.. masa aku nak balik dia le paling sibuk dok terkocoh-kocoh kat dapur siapkan rendang bekal.. memang dia pandai masak. Aku? Pun boleh masak... tapi tak berapa mahir.. boleh la untuk masak keluarga sendiri makan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!