Monday, April 21, 2008

I'm sick, she sick

Dah hampir seminggu aku demam dan batuk.. hari ni Rabu, anakku pulak demam.. so tak gi sekolah. Aku bawa ke klinik, oklah. Malamnya dia demam lagi.. so makan ubat, letak cool fever tu, ok sket.. pagi kul 6.30 dia mengadu sakit perut.. aku sapukan minyak.. tutp-tup selang 2-3 minit dia muntah.. warna kuning ngan darah sekali keluar.. ya Allah, panik giler aku. Sampai menangis aku.. anakku lak, sambil-sambil muntah tu siap boleh tanya 'Nape mami nangis?' alahai..

So lepas tu aku bawak gi klinik, kira hampir setiap hari jugaklah aku jumpa Dr ni. Ari ni Isnin aku bawak anakku gi klinik lain, to get second opinion... suspected ada sikit asma.. aduh, sedih nya aku.. tapi Dr bgtau not to worry, katanya dia akan bagi antibiotik ni, kebiasaannya dalam masa 2 hari oklah.. hmm..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!