Wednesday, March 5, 2008

musim cuti dah tiba..bz nye aku tak terkata..

hmm.. cuti sekolah ni kena balik kampung... banyak sebab terpaksa balik kampung.. 1- anak dah merengek lama tak jumpa anak sedara kat kampung.. yelah tak de adik terpaksalah tumpang kasih kat anak sedara aku.. kesian lak kan..; 2- balik tengok mak dan ayah yang sejak 3-4 bulan kebelakangan ni kesihatan asyik terjejas je.....; 3-adik kawin..; 4-adik suami kawin.. bab kawin lak memang makan harilah.. malam ahad yg ni nikah.. malam kamis yg tu lak nikah.. kamis yg ni kenduri.. jumaat yg tu lak kenduri..sabtu sambut menantu yg ni.. ahad ssambut menantu yg tu.. fuhh..

waduh.. paling bz dan yang aku rasakan paling besar sumbangan aku nanti ialah masa adik pompuan aku kawin.. mesti aku jadi orang sibuk..errr.. tukang sibuk lah..sekarang ni pun mak aku asyik tanya kenapa la aku ni balik kampung lambat sangat.. tulah, tak tahulah pulak Jumaat ni nak diistiharkan cuti, kalau tak memang aku dah balik Jumaat.. tapi nak buat macamana kan.. sini pun ada keje gak.. hmmm..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!