Tuesday, March 18, 2008

Wanita dan bunga: A built-in 'chemistry'

Aku sukakan pokok bunga.. tapi balik kampung ituhari aku rasa sedih bila ada pokok bunga yang aku tanam di dalam pasu ada yang sudah tak bernyawa lagi.. sedih jap. Geram pun ada kat orang yang diamanahkan menjaga pokok bunga, tapi biasalah jawapan skema 'doh siram, tapi nok wak guane, ye nok jadi gitu gok'. hmm..

Sebelum ni, setiap pagi sebelum gi kerja aku mesti siram pokok bunga, pastu kalau pokok tu berbunga memang satu kepuasan lah bagi aku... tapi bila pokok tu dah kering, rasa tak seronok lak.. Tak pe, lepas ni aku beli banyak lagi pokok bunga...

1 comment:

  1. bunga apa yg ditanam tu
    leh la berkongsi petua ka apa ttg bunga
    kerana minat kita sama..:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!