Friday, October 2, 2009

Masa ayah kat ICU

masa mula-mula dimasukkan ke hospital KT ayah agak kritikal.. terus diletakkan kat dalam ICU.. ni kali kedua ayah masuk ICU.. sedih sangat bila tengok ayah.. dengan wayar yang berselirat di badan.. memang aku dan adik2 yang lain menangis.. tak sanggup tengok keadaan ayah.. masa tu memang doa merupakan kekuatan kami..

kebetulan ketika ada kebakaran berlaku kat sepital KT, ayah masih kat wad tu.. time tu aku dah balik rumah.. bila dengar sepital terbakar kat wad sama level ngan ICU hati ni punyalah risau giler.. kebetulan mak pun ada kat sepital temankan ayah.. aku tepon sepital tak de yang angkat.. mangkuk betul.. tensyen giler lah masa tu.. kebetulan adik lelaki ku dalam perjalanan ke sepital.. lega akhirnya bila diberitau masa kebakaran tu ayah dah pindah ke wad lain.. wad 8. yang terbakar tu wad 4 ke 5 ntah...fuh.. lega betul..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!