Friday, October 2, 2009

generasi X...

ada sekali tu aku dapat 1 call... "eh.. saya dah culik mak awak.." tergamam aku kejap.. bukan apa.. suara dalam talian tepon tu agak akulah budak tu dalam lingkungan 12-14 tahun.. bila aku sergah "apa awak cakap? cuba cakap sekali lagi.." dia ulang mende sama .. pastu terus letak tepon. lepas tu? lepas tu aku terus la tepon mak kat kampung.. ok je.. tak de apa-apa.. celaka betul lah budak ni.. main2 betul.. hmm.. budak x de mak bapak memang macam tu kot... generasi X la tu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!