Wednesday, August 15, 2018

Ada apa dengan Shaklee?


Di mana-mana sahaja sekarang ni produk suplemen Shaklee menjadi sebutan ramai.



Keberkesanan produknya yang disokong dengan kajian berterusan para saintis memberi keyakinan kepada pengguna untuk terus menggunakan suplemen kesihatan dari Shaklee yang SELAMAT, BERKESAN dan TERJAMIN.


Mereka yang mementingkan kesihatan yang berkualiti akan sentiasa memilih produk kesihatan dan kecantikan yang selamat, yang berkesan dan yang ada jaminan.

Bukan sahaja produk Shaklee sangat berkualiti tinggi, tambahan pula Shaklee turut menyediakan peluang perniagaan kepada ahlinya.






Bukan setakat suri rumah biasa, malah golongan professional seperti doktor, peguam dan sebagainya telah mula melangkah secara serius dalam bidang perniagaan Shaklee ini.

Malah ada yang telah pun berhenti kerja seterusnya menumpukan sepenuh perhatian kepada perniagaan Shaklee yang kini telahpun menjadi satu perniagaan keluarga.

Yang paling membanggakan, kebanyakan mereka adalah suami isteri yang bersama-sama memberi sokongan kepada pasangan masing-masing.

Di bawah ni dikongsikan sebahagian dari pasangan hebat yang berjaya dalam perniagaan Shaklee ini. Ada yang telah mencapai pangkat tertinggi sebagai Master Coordinator. Nak tahu bonus pada pangkat sebegini? Biasanya mencecah 6 angka. Ada yang sampai 7 angka! SEBULAN! Tak terbayangkan..












Kita? Bagaimana pula dengan kita? Tak nak ke bersama-sama dengan suami atau isteri dalam perniagaan produk Shaklee ini? Dan tak nak ke jadikan perniagaan ni sebagai satu warisan keluarga untuk anak-anak?

Jom kita bersama-sama. Saya pun sedang belajar dari kumpulan mentor-mentor hebat ini!

Nak join? Hubungi 019-9695787. Nanti kita sembang serius.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!