Thursday, May 18, 2017

Ada penggambaran TV alHijrah dalam kelas..

16/5/2017

Masa kelas kul 12 tengahari tadi bos datang bagitau yang TV alHijrah akan masuk kelas petang ai. Speechless kejap. Tak tau nak cakap apa...huhu..sepatutnya dah set masuk ke dalam kelas Math tapi sebab penggambaran kat hostel makan masa yang lama so mereka tak sempat masuk kelas tu.. terpaksa cari kelas alternatif.. kebetulan kelasku..

Jadi pelakon la semua orang dalam kelas.. banyak kali cut jugak.. haha.. bukan senang tau nak berlakon.. kena faham skrip lagi.. kan.. yang tak de skrip tu yang payahnya.. hehe.. x tenanb ai kejap masa tu..hihi..

Kenapa  crew tv datang tempat kami?

Mereka rakam campus-life ada sorang student yang sangat bernasib baik ni. Stud ni apply tabung bantuan kewangan X nk. Stud ni pulak dah kehilangan ayah.. beliau pun ada mohon bantuan zakat. Dah rezeki dapat sumbangan ni.

Alhamdulillah.. Beliau berjaya dapat.. dengar citer 1 negeri 2 org je berpeluang dapat biasiswa..

tu yang rakaman dibuat..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!