Friday, February 7, 2014

Majalah informasi dari wanita untuk wanita - Fakta Kesihatan hasil rujukan

Masa hujan lebat sebelum, satu rak pustaka mini kat umah akak yang akak letak kat beranda rumah terkena la jugak air hujan.. rak tu akak letakkan majalah2 feberet akak spt Rapi, Mingguan Wanita, iSihat, Solusi dll.

 

 So disebabkan akak ada nak dapatkan maklumat sket pasal satu entry yang akak nak share ngan korang nanti, jadinya akak pun selongkarlah balik majalah2 kat rak tu..

dan yang sedih dan syahdunya ialah, banyak majalah yang dah rosak kena air.. ada yang melekat jadi bila kita flip the pages, dah koyak dah.. huhuhu..

 

 jadi apa yang akak buat ialah, akak kumpulkan balik mana2 artikel yang bincangkan pasal kesihatan khususnya, dan akak keluarkan dari majalah yang rosak tu.

Hasilnya, inilah dia.. banyaaaaakkkkk sangat.. inilah dia ilmu pengetahuan! Bila kita baca baru kita tahu kan..

 

Jadinya, apa yang akak akan buat nanti ialah share kan ngan korang maklumat2 tu semua.. dan sebab akak bukan doktor, sebab tulah akak kena mencari maklumat dari sumber2 yang boleh dipercayai.. bukan akak cakap je kan. so kalau pembaca nak dapatkan maklumat lanjut boleh la terus rujuk kat sumber yang akak provide nanti kan.

that's the beauty of sharing. knowledge kena share kan. barulah knowledge tu grow and develop!

sharing is caring kan! and this sharing simply shows how I care about all of you.. about me.. about our health!


MASA UNTUK BERUBAH!

dan

PERUBAHAN PERLUKAN KESEDARAN!

SEDARLAH! MULAKAN PENJAGAAN KESIHATAN DIRI SENDIRI SEKARANG! 

KITA SIHAT, KELUARGA PUN SIHAT


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!