Sunday, November 10, 2013

yeah.. ari ni dah jadik ahli shaklee..

Minggu lepas akak jadi consumer produk Shaklee Ostematrix. Hari ni 10 Nov 2013, akak join jadi ahli Shaklee. Dah dapat ID No. 1077341.




Kenapa Shaklee?
1. Sebab dah 50 tahun di pasaran dan terus kekal sehingga kini.
2. Sebab terlalu banyak testimoni yang positif pasal produk Shaklee menandakan produk Shaklee adalah bagus.
3. Sebab produk Shaklee adalah 100% semulajadi dan selamat.

Kenapa nak kena ambik suplemen dan vitamin?
1. Sebab bila umur meningkat tubuh badan kita mengalami proses penuaan menyebabkan kehilangan banyak keperluan badan. Contohnya kalau diikutkan kita kena makan sayur yang banyak untuk kesihatan yang lebih baik tapi cuba tanya diri kita, bilakah kali terakhir kita makan sayur? Memang tak cukup kan? Jadi kena lah ada bantuan iaitu suplemen luar untuk menambahkan zat-zat yang diperlukan oleh badan kita.

Kenapa akak ambik suplemen Shaklee?
Ni Testimoni diri sendiri.
Akak sebenarnya ada hypo tyroid dulu, tapi dah buang dah melalui pembedahan pada bulan Disember 2012. Selepas pembedahan tu keadaan kesihatan akak tidak stabil.. akak mengalami kebas kaki dan tangan yang berterusan dan perkara ini mengganggu tugas seharian akak.

Jadi akak bergantung kepada ubatan yang dicadangkan doktor termasuklah ubat saraf. Tetapi disebabkan akak takut nanti ada kesan buruk akibat dari penggunaan berterusan ubat ni, jadinya akak bertukar kepada ubat-ubatan dan makanan kesihatan yang lebih selamat tanpa bahan kimia... dan pencarian akak membawa kepada Shaklee.

So sebagai permulaan akak sedang guna produk Ostematrix untuk mengatasi masalah kebas kaki dan tangan akak. Alhamdulillah, ianya amat membantu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!