Sunday, July 3, 2011

tiroid dan minyak kelapa dara

dah males baca artikel psl tiroid. rawatan tiroid x lari dari kena buat operation. takut la pulak nk bedah, dibuatnye silap leh hilang suara ke. x ke naya.

so aku cari maklumat lagi, dapat la testimoni. guna minyak kelapa dara. ada yg minum minyak tu dlm masa beberapa hari je tirpod pecah. camana pecah aku x tau lah. janji leh hilang secara tradisional. sebelum ni aku ada minum ubat sese. mcm rumpai laut gitu. tapi aku perasan bila makan tu tiroid makin besar lak. so aku stop ubat sese t.

harapnya minyak kelapa dara ni leh lah bantu hancurkan tiroid.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!