Wednesday, July 13, 2011

pertandingan seni khat pekan budaya dungun




petang tadi pegi teman durra masuk bertanding seni khat kat pekan budaya dungun.

yg aku bengang giles ialah penganjur mcm x plan langsung acara ni. kelam kabut sesangat. ada sebahagian budak2 disediakan meja ngan kerusi. yg lain lak dok kat atas lantai. pastu kertas pun kena bawak sendiri. dah la tu, sorang je ajk yg dok uruskan 100org pelajar tu.

nampak sgt main tangkap muat je. x de perancangan.

ikutkan hati yg panas ni mau je aku ajak durra balik tp pk kan anak nak merasai pengalaman masuk bertanding khat ni aku tunggu je lah. tapi aku tggalkan durra kat situ aku gi melencong kat kedai jual pokok orkid. tengok pokok bunga barulah tenang sket hati nih

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!