Friday, June 21, 2013

Kisah pengajaran dan teladan

Akak tujukan kepada pembaca blog akak:

Sekiranya pembaca mempunyai kisah teladan yang berdasarkan kepada kisah benar tak kisahlah kisah sendiri ke.. kisah saudara terdekat ke.. kisah yang anda dengar dari orang lain ke.. tapi kisah benar .. fakta bukan auta..

Kalau ada kisah2 teladan dan ingin berkongsi dgn pembaca lain dengan niat untuk sama2 mendapat pengajaran dan memberikan hidayah kesedaran kepada kita semua, akak persilakan pembaca semua untuk emelkan cerita tersebut ke emel akak:
izangganu@gmail.com

Nanti akak salurkan kisah2 tersebut dalam blog akak. Ini adalah usaha sukarela kita bersama untuk sama2 mendidik dan mengajak diri ke arah menginsafi dan muhasabah diri ke arah kebaikan.. refleksi dari kisah orang lain. Semoga Allah memberkati usaha kecil kita.

Kisah2 yang diutamakan ialah yang berkisar tentang kehidupan manusia.. dan balasan dari apa yang dilakukan.. supaya menjadi pedoman buat kita.

Sekiranya ada pembaca yg ingin memberi komen silalah join as member ye. Sebab akak nak jadikan blog ni satu platform yang ekslusif utk kita dan pada masa yg sama dunia mendengar kisah pengajaran yg cuba disampaikan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!