Thursday, October 30, 2008

baru tahu apa silapnya..

ooo.. baru teringat.. rupanya aku silap makan lah.. aku makan roti yg ada chicken floss tu.. mungkin ye letak belacan bayak sgt kot dalam tu.. aku ning allergic ngan belacan.. terlebih belacan bisa buat aku selsema, batuk dan seterusnya semput..

bila tengah sakit, banyak lah terima kata-kata hikmah, '' tulah. jgn makan tu.. jgn makan ni....'' suami lagi lah.... xabis abis potpet.. tak masuk mak lagi membebel... fuhh.. nak kena pantang makan lah apa lah.. masalahnya aku ni pantang tengok makan, apa nak buat kan.

lepas ni kena betul-betul-betul jaga menu makan la nampak gayanya.. kena makang ikang singgang je lah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!