Thursday, August 7, 2008

citer budak-budak

kisahnya, anakku akan berpindah sekolah lain tahun depan. Jadi adalah dia bagi tau kat kwn-kwn nye... hari tu, balik je dari sekolah anakku bgtau ada rakan sekelas bagi kertas kat dia.. aku tanya apa yg ditulis.. nak tahu? "Terima kasih kerana awak dah nak tukar sekolah".. aku terkejut sungguh.. aku rasa macam tak percaya lak.. macam2 andaian aku buat.. last2 aku bincang ngan sorang cikgu tadika ni.. kata cikgu ni, 'kadang2 budak2 ni tak tahu lagi nak luahkan perasaan sebenar.. lain yg dia nak bgtau lain yg dia tulis..' hmm.. oklah kot.. aku terima. budak kan.. aku pesan kat anak aku, nanti sebelum pindah sekolah, tak payah bagi hadiah kenangan kat rakan tadi.. cadangnya nak bagi hadiah lah kat sume kawan2 sekelas..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!