Friday, January 8, 2016

Kempiskan perut paling MUDAH dan BERKESAN!

Nak kempiskan perut.. ohoho... memang sukar dan susah dan payah yang amat kan..

Abe nik pun dah macam-macam produk cuba... dari makan ke sapu.. semua dah try... sebelum ni abe nik pengguna tegar produk sapu mustajab...dari yang warna hijau hinggalah ke yang warna merah.. dari yang ada limau nipis hinggalah yang ada halia.. dari yang panas sikit hinggalah yang panas bangat.. semua dah guna.. tapi tak de lah sangat yang dapat dibanggakan hasilnya..

Tapi bila abe nik guna produk sapu yang ni.. jeng jeng jeng.. hasilnya memang sangat positif. Memang ketara la nampak perbezaan penurunan ukurlilit kebuncitan perut abe nik...hihihi..

Sehinggakan ramai pulak yang tegur abe nik bagitau perut dah susut sekarang ni.. so abe nik pun citer la produk ni.. sampai dah dapat tempahan time tu jugak..

Dan yang paling mereka tak percaya ialah berkenaan harga produk ni.

Abe nik kabo beli ngan harga $30. Jadi semua terkejut.. kira murah la kan.. tu yang sekarang ning abe nik tak menang tangan... customer ode.. hehe..

Cara guna sangat mudah. Sapu je kat perut dengan mengikut lawan jam. Boleh sapu kat kaki ke.. kat lengan ke.. kat tempat yang nak kecilkan.. dan lepas tu boleh tidur.. sebenarnya lagi bagus bila sapu produk ni dan buat workout atau senaman. Lagi cepat kesannya.

Tapi abe nik takde pun workout atau bersenam mana. Tapi masih lagi boleh kempis perut abe nik yang gebus itus...hehe..

Ni lah produknya.. ambik gambo dari sisi yang paling suci mata memandang.. sebabnya? Gambo kat botol produk ni memang sangat seksi.. huhu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!