Sunday, March 3, 2013

Keluarga dan ibu bapa lebih utama

Lama dah nak buat refleksi citer shila amzah.. Sejak kes putus cinta dulu.. tapi tak dang.. So skrg ni semua orang sudah boleh menilai... bila dilanda ujian kehidupan.. siapakah yang berada bersama kita menyokong kita kalu bukan kedua orang tua kita? Tidakkah berbaloi segala pengorbanan shila? Sebagai anak gadis sememangnya amat wajar shila mengikut kata hati yang logika dengan memilih kedua orang tua.. InsyaAllah barakahnya ada bersama.. Walaupun shila merasa sungguh derita pada mulanya tapi as they say ' time heals'. Yang paling utama kedua orang tua kita.. kita boleh memilih pasangan kita tapi tidak ibubapa kita. Tidak perlu menyesal dengan apa yang terjadi kerana Allah yang lebih Mengetahui. Kita ambik iktibar di atas apa yg berlaku supaya kita menjadi hamba Allah yang lebih baik. Dan kalau shahnaz ada anak gadis pun nanti tentunya dia pun bangga apabila anak gadisnya mengutamakan ibubapa lagi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!