Tuesday, December 10, 2013

Yeah.. Bonus Pertama Shaklee!

11 Dis 2013

Ari ni tinjau bonus dari shaklee.. yes.. bonus pertama. 197.49.. bonus 3 angka la tu kan.. yes.. cemerlang izang.. baru bulan lepas join shaklee ni..seronok sangattt...seronok le sangat.. a ah.. memang seronok.. haha.


lepas ni kena target bonus 4 angka lak.. yes.. izang boleh!

Kalu korang pun berminat nak jadik ahli, jom. bagitau akak.

Mesti korang ada banyak sangat QnA kan.. contohnya..

Q1 -  kalu dah jadi ahli nak kena jual-menjual ke?
A1 - no no no.. tak perlu nak jual produk pun.. kalu guna untuk diri sendiri pun dah boleh dapat bonus.. kan ke kita semua ni seharusnya jaga kesihatan dengan makan suplemen... jadi kena la ambik suplemen shaklee kan untuk diri sendiri kan.. untuk keluarga lagi.. yelah.. anak-anak.. pasangan kita lagi.. hah.. tu pun dah banyak dapat bonus tu..


'guna produk jana bonus'.. patutnya dah jadi amalan kita kan.. jadi bertukar lah kepada produk kesihatan yang dapat menjimatkan kita..

masalahnya, shaklee ni bukan setakat menjimatkan ahlinya, tapi juga shaklee ni adalah antara pengeluar suplemen yang terbaik dunia.. eerr.. tak caya? tengok sini.. tak nak ke yang terbaik? rugi rugi rugi tau..

dan biasa-biasanya, kalu kita dah makan suplemen shaklee ni dan dah merasa kesan kebaikannya, orang luar akan nampak la perubahannya.. bila diaorng dah start tanya, then there goes your selling part!

Nak tanya lagi? Boleh sms/whatsapp akak Izang 0199695787

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!