Friday, December 20, 2013

Muda-muda dah pandai cari telaga duit. Antara mereka yang HARUS dicontohi..

Dulu zaman akak dulu kalau nak tengok orang yang berduit makanya kena la pandang kepada profesion seperti doctor, lawyer atau pilot. Golongan2 ni memang menjadi igauan setiap wanita la.. hmm tau tak pe.. kalu menantu dari golongan ni memang mentua tak habis la senyum bangga..

dan dulu-dulu mereka yang berduit dan berkerjaya ni kebanyakkannya dah senja-senja gitu.. umur lebih 50 gitu.. yelah, kena kerja keras ambil masa yang lama untuk jadi kaya raya kan..

Sekarang ni, orang-orang muda yang berumur tak sampai 30 tahun pun dah boleh senang lenang dengan rezeki yang diperolehi hasil dari telaga duit yang dikongsi oleh ramai orang.. aiikkk.. camana lak satu telaga duit boleh share ngan ramai orang? nanti tak habis ke duit tu nanti? hahaha.. mereka ni lagi tak perlu kerja keras 24 jam pun.. mereka kerja smart.. even dok kat rumah pun boleh lagi dapat duit.. eh.. ye ke? ye... working at home mum (WAHM)..


Mereka ini menjadi teladan kepada orang lain, menjadi mentor yang sentiasa positif dan memandang ke hadapan. Antara yang menjadi mentor akak ialah pasangan suami isteri Faiz dan Ainul yang berjaya dalam bisness Shaklee. Kalau akak perlu panduan mereka sentiasa ada masa untuk berkongsi maklumat.. Akak memang respect dengan diaorang ni. Muda-muda dah ada sistem kejayaan yang praktikal yang boleh diikuti oleh orang lain..


dan ini gambar pasangan ni diteruramah dalam rancangan 'Semanis Kurma'.. hah.. bukan calang-calang tau dijemput untuk share kisah kejayaan dan kehidupan..mesti ada yang menarik pasal mereka kan..

Semanis Kurma TV9


o ok.. sekarang jom citer pasal shaklee.. Kenapa Shaklee? Betul ke Shaklee boleh buat duit?

Mari kita tengok testimoni ni, ni, ni dan ini.. ni pulak bonus yang diterima oleh tuan punya ni...   4 angka tu kan.. side income je tu.. mereka boleh berjaya dengan shaklee..





 

Belajar dari kejayaan mereka. Berminat untuk mendapat tunjuk ajar mereka? Jom sertai Shaklee. Camana?




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!