Thursday, December 5, 2013

Kalau produk kecantikan dan kesihatan, percayalah JENAMA ini!


Mesti tak sabar sangat-sangat nak tahu kan... ye, kalau JENAMA yang mengaku proses produk mereka secara semulajadi dan/atau organik, akak hanya PERCAYA kepada 2 jenama ini sahaja.

 






Ya, produk Zai Beauty dari Tunku Dr Zaidar dan produk Shaklee dari Dr Forrest C. Shaklee.

Kenapa?

(1) Sebab akak sendiri dah menggunakan produk mereka dan akak dapati ada kuasa penyembuhan yang sangat positif.

(2) Sebab produk mereka memang diproses menggunakan bahan-bahan organik/semulajadi dan tanpa bahan kimia merbahaya. Bahan-bahan mentah adalah bahan non-GMO dan bukannya GMO. Untuk bacaan lanjut mengenai GMO dan non-GMO boleh baca di sini. So kalau guna bahan semulajadi, sememangnya lebih selamat untuk kita kan.

(3) Kedua-dua Dr Zaidar dan Dr Forrest adalah penyelidik dan mereka ni terlibat secara langsung dalam penyelidikan.. dan mereka berada di dalam makmal untuk melakukan kajian demi kajian berkenaan produk mereka ni.

(4) Testimoni dan pengiktirafan yang kedua-dua Dr ni dapat memang berlambak-lambak.. jadi sekiranya ada pengiktirafan maknanya produk mereka dan tentunya berkualiti dan terbaik!


DAN JANGANLAH PERCAYA PRODUK SEMBARANGAN


 SEBAB..

semua orang boleh  buat jenama kosmetik sendiri... ada duit semua boleh kan..
 
pengusaha/pengasas produk kecantikan ni mereka bukan buat kajian pasal produk mereka pun.. cuma atas nama bisnes semata.

 Sekarang ni pun bermacam-macam nama dan jenama kosmetik/produk kecantikan ada di pasaran.. sampai pengguna/pembeli pun keliru..


Harapnya pembaca blog akak dapat sedikit-sebanyak panduan dalam pencarian produk kecantikan yang terjamin SELAMAT, SEMULAJADI dan BERKESAN.
 
Untuk maklumat lanjut sila
sms/whatsapp : izang 0199695787



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!