Tuesday, May 18, 2010

terima kasih facebook

memang kena berterima kasih kat facebook.

sebabnya?
1- aku dah jumpa geng2 universiti, sekolah menengah, sekolah rendah..

2- aku ada sorang kawan sekerja dulu masa kat shapadu yg dah lama sangat x jumpa.. namanya Latufi, tapi panggil Lutfi..tapi aku tau yg dia dok kelang sebab kawin orang kelang.. suami-isteri 2-2 kami kenal.. everytime dtg shah alam mesti aku dan hubby selalu berharap dapat jumpa lutfi.. kot2 terjumpa kat tesco ke.. giant ke..

so sejak aku ada akaun fb, aku sentiasa la cari nama lutfi.. tapi x dpt2.. so minggu lepas kebetulan aku cari, jumpa lak.. wah, anak dah 2 dah.. punya la lama x jumpa..sudahnya, lepas tu lutfi 1 family datang kat umah kat shah alam.. kami pergi lunch sama2.. yelah, banyak yg nak dibualkan.. rupanya si lutfi pun sama, dah lama dok cari aku.. so sekali lagi terima kasih facebook!

rugi la orang2 yg x guna teknologi nih..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!