Wednesday, May 12, 2010

kisah anak lagi

ari ni husband ku call.. anakku sakit perut kat sekolah.. sekolah petang so belum waktu masuk kelas.. ni dah kali ke 3 kali kot anakku call bgtau sakit perut..ni mesti ada apa2 nih... bukan apa, itu ari masa durra call, aku pegi ambik kat sekolah, siap isi borang kat sekolah tu lagi.. bila masuk je dalam kete, aku tanya la, sakit perut ke x lagi? katanya dah tak sakit perut.. laaa

sebelum ni, durra called lagi dari sekolah.. katanya dia rasa nak pitam.. fuh suspen aku.. sekali lagi aku g ambik.. yelah, kok dibiarkan kesian lak, cikgu nak mengajar, kalau pitam kat situ sapa susah.. sume org susah.. aku lg la susah hati.. pegi le ngambil kat sekolah.. masuk dalam kete, elok je aku tengok..

semalam durra called.. sakit perut.. so oklah.. husband pun g lah ambik, bawak g library kat ofis.. dah ponteng lak sekolah..

ni kes ari ni aku x tau sebab apa.. macam2 alasan lah diberi.. hmm .. kena wak edisi siasat nih.. camana nak wak nih.. rasanya kena masuk kelas keibubapaan dan kecikguan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!