Tuesday, May 11, 2010

muzik dan aku

aku bukanlah peminat fanatik muzik.. setakat minat je lah.. selagi lagu2 tu sedap aku dengar kat halwa telinga aku ning, oklah tu.. tapi dari dulu dan sekarang memang aku minat lagu2 Kitaro dan Yanni.. genre new age yg diaorg bawa ni bagi aku memang special.. memang easy listening lah..

ada ke org x minat dengar muzik? x boleh la kan.. sebab otak kanan ngan otak kiri kena ada balance.. sorang kawan aku ni, husband dia memang sgt bagus in programming.. orang nya cool je.. tapi jgn x tau, husband dia ni leh main gitar... music underground lagi..

tapi kekadang tu mata manusia ni mmg x leh tengok sesuatu yg janggal kan.. kita rasa pelik bila orang lelaki pakai rantai besi kat leher diaorang.. tapi kalu keje askar memang kena pakai rantai besi kan.. kita pelik bila org pompuan pakai jubah labuh tapi melaram ngan spek itam.. padahal, pompuan tu bawak kete kena pakai spek itam, tahan silau mentari.. yg pelik nye bagi kita je.. tapi bg org lain biasa-biasa je..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!