Tuesday, May 11, 2010

kete o kete

kamis lepas, kete ku wak hal lagi... kalau sebelum ni masalah aircond ngan masalah tayar dah selesai skrg ning masalah bateri lak.. ntah tiba2 je bila aku stat kete x mau idup.. tensheng je.. tapi aku rasa la, kete aku ning ada roh.. haa roh? yee roh.. ala, roh kan ada kat mana2.. dalam lagu pun leh ada roh.. kalau tak kanlah panel juri AF asyik kata macam tu kan..

so citer nye macam ni.. pagi tu aku g makan ngan Durra.. tengah2 makan tu ada kawan sekerja kebetulan dtg makan kat situ.. so aku ajak la makan sekali.. dah abis makan tu, masa nak beredar pergi kat kete baru aku nampak kawan aku ning dah tukar kete exora.. so aku tanya lah soalan2 wajib tanya... kat mana beli.. bila tukar.. bayar deposit wapa.. bulan2 wapa... yg bestnyer kata kawan aku nih, dia x bayar deposit pun.. waaa... aku pun macam seronok le dengar.. so abih sembang tu aku pun pegi la kat kete aku... nak stat je, dia macam nak tak nak je.. 2-3 kali juga le aku try, sama je.. so aku tepon husband kat ofis.. tgh tunggu tu aku cuba la skali lagi.. ok pulak..

alhamdulillah sampai kat rumah dgn selamatnya... selang setengah jam lepas tu husband cuba nak stat kete.. dia wak pasal pulak macam tadi.. so terpaksa la husband jd McGyver jap.. test bateri ngan jumper.. sah, bateri lak masalah.. so tukar la bateri.. memang kebetulan betul sebab esoknya aku nak g kedah g ambik adik kat uum..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!